2013. augusztus 12., hétfő

84.rész

84.rész


*Barbi szemszöge*
*6 hónap múlva*
Már több mint fél év telt el mikor újra jöttek a szülinapok! Először Harry-é majd a miénk Nani-val! Igan a miénket nem tudtuk közösen Nani-val megünnepelni mert sok dolgunk volt mindkettőnknek. Már 21 évesek voltunk és a picur egyre jobban nőtt.
A munkába a baba születése után 2 héttel visszamentem és nagyon örültek a gyerekek nekem! Kérdezgettek,hogy vagyok és persze,hogy van a baba?! Én kétszer be is hoztam nekik megmutatni a kezemből csak persze. Itt ájuldoztak annyira édes és mennyire hasonlít ránk Harry-vel. Az igazság az,hogy néha bele gondolok furcsa,hogy 21 évesen már 1 éve házas vagyok és gyerekem is van de néha fel sem tűnik ez. A gyűrűmre nézve jut eszembe mennyire is szeretem Harry-t ami kölcsönös. A babára nézve is egyre jobban imádom őt is és a babát is napról napra.
Harry te jössz most az etetéssel! - szóltam ki neki
Oké itt is vagyok! - ugrott be egy szál boxerbe meg felsőbe etetni is a babát.
Persze örömmel tette hisz imádta a kisfiát! Imádta fogni, etetni, puszilni, beszélni hozzá! A kapcsolatunk egyre szorosabb lett a kis Harry miatt.
Ugyan olyanok voltak a napjaink mint régen próbák, fellépések, koncertek csak a más az volt,hogy egy baba volt az életünkbe. Néha mikor nem értünk rá akkor Austin anyukájához vittük aki szívesen vigyázott rá míg dolgoztunk.
Nani és John is jól megvoltak. Többször beszéltünk telefonon vagy e-mailben,hogy mi van velük és Nani mondta kész lett az első cd-je amin a kis bolond Austin-nak is lett egy közös daluk. Ez csodás hiszen ez volt minden álma,hogy énekes legyen most meg van cd-je majdnem minden héten eljár fellépni.
És nem csak egyedül hanem a Jedward-al is szokott járni.
Tökre örül mindenki,hogy mindenkinek meg lett amit akart! Az éneklés, a tánc a sok sok fellépés egyaránt.

*
*1 év múlva*
Már a kis Harry másfél éves volt Nani ikrei meg kettő! Ma dolgoztam nagyban a tánciskolában mikor hallom a bejáratnál egy ismerős hangot! Harry volt az és a kis Harry.
Jaj sziasztok! - siettem oda hozzájuk addig a gyereket hagytam táncolni tovább
Szia mami! - kapaszkodott belém a picur
Hát ti mit kerestek itt? - vettem fel a picurt
Gondoltam jövünk érted mert Harry-nek hiányoztál! - mondta Hazz
Ó valóban és a nagy Harry-nek is? - vihorásztam 
Neki is nagyon hiányoztál a NAGY Harry-nek! - emelte ki a nagy szót
Jókor jöttetek mert be is fejezem az oktatást és mehetünk haza. - adtam a kezébe a picurt
Juj de jóóó! - motyogott kis Harry

Ez alatt az 1 év alatt vissza néztem Magyarországra és vissza álltam az autók mellé. Ami azt jelenti,hogy nem versenyzek csak oktatok fiatalokat a versenyzésre akiknek már van jogosítványuk én csak megmutatom nekik a versenyzés szabályait, alapjait. 
Harry is velem tartott hiszen volt ideje és a babának is kell valaki aki vigyáz rá míg tanítok! 
A másik jó dolog,hogy lassan a 23 felé mentek a fiúk kivéve Louis-t aki 26-hoz járt közel de még mindig futott a One Direction akár csak Nani és a Jedward is.
Tulajdonképpen nem is tartom számon,hogy meddig fut a 1D. Jó szeretem a srácokat és rajongójuk vagyok de amióta Harry-vel vagyok meg van nekünk minden a pénz mellett is és nem az a kis tini lány vagyok mint régen. A fellépések mellett énektanári pályára lépett és kihasznál minden időt,hogy gyerekeket tanítson akár csak én a táncra.

Ezt láttad? "Barbara Steven furcsa helyzetbe keveredett Justin Bieber-el! A híres autóversenyző lánya aki profi táncos az egyik fellépésén Justin-nak a színpadon közelebb kerültek a kelleténél! Ugyanis Justin a számát énekelve körbe véve a táncosaival épp Barbi közelébe lépett mikor veszélyesen csók helyzetbe voltak."  - feküdtem a fotelben és ezzel az újsággal jött felém.
És? - kérdeztem
Nem így volt igaz? - foglalt helyet mellettem
Persze,hogy nem! Vagyis táncoltam mellette közel de pont annál a résznél gondolok a kamera ott volt és elkapta a "nem jól elkapott" pillanatot. Pedig csak hullámoztam és amúgy is Justin feje a fellépéseken eléggé beleélt és ez tett rá! Meg azon,hogy jó táncosok, csajok veszik körül na meg a másik,hogy én vagyok ott a Adam Steven lánya így még jobban figyelmet kapok tudod!
Arról meg ne is beszéljünk,hogy eléggé híres vagyok meg tudod a barátnőd vagyok feleséged vagyok Harry!  - mondtam el az igazságot
Jó jó tudom és tudom,hogy szeretsz mert én is imádlak! - ölelt magához
Tudod,hogy nem hagynálak el és amióta együtt vagyunk mennek a hírek,hogy jaj így Barbi úgy Barbi meg Harry-nek felesége lett aztán megbékéltek vele és most rám vannak állva,hogy fellépek híres énekesek mellett. Figyelnek de tudom ez van. Nem tehetünk róla hiszen sokan keresnek engem,hogy fellépjek nekik és tanítsam az újakat plusz az énekesek mögött is kelendő vagyok! Látod nem csak Austin hanem Justin Bieber, Little Mix, Demi Lovato, Cher Lloyd mellett is vagyok! Sőt tudod,hogy ide oda rohangálok USA-ból ide Londonba mert Rihanna és Beyonce is tudod kellettem. Mivel jó vagyok még amíg bírom sok emberhez kell mennem táncosnak és ez nem csak holmi háttér tánc hanem elől a színpadon a fényben. - simogattam Harry kezét
Igen tudom,hogy az évek alatt sok fellépésed és tanításod volt aminek örülök! Bár időt próbálunk egymásra teremteni ami megy de akkor is imádlak. - nem tudott megszólalni csak csókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése